26 Mart 2016 Cumartesi

YEŞİL MERCİMEKLİ PIRASA BÖREĞİ ÇILGINLIĞI TARİFİ :)

MALZEMELER 🎀🎀🎀
Yarım kg pırasa
1 orta boy  soğan
1 su bardağı haşlanmış mercimek
1 çay kaşığı pulbiber
1 çay  kaşığı karabiber
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı karbonat
3 yumurta
Tercih edilirse çörekotu
YAPILIŞI 🎀🎀🎀
Soğanları küçük küçük doğrayıp,zeytinyağında az çevirdim ama öldürmedim,pırasaları da küçük  küçük  doğradım, soğanlarla beraber tuzunu,karabiberini,pulbiberini de ekleyerek öldürmeden biraz çevirdim,1 su bardağı yeşil mercimeği haşladım,bir kapta Pırasalı harcımızla yeşil  mercimeği karıştırıp 3 yumurtasını da kırıpp,zeytinyağladığımm borcama yaydıım hoop 180 derece de 60 dalla pişmeye gitti ❤❤❤ ÖNEMLİİİ NOOTT:💣💣💣💣💣 👑👑BORCAMA YADA FIRIN TEPSİMİZEE YAĞLI KAĞIT SERMİYORUZ, YAĞLI KAGIDI HİÇ KULLANMIYORUZ,YAĞLI KAĞIT YASAK  ÇÜNKÜ İÇİNDE NE YAĞI OLDUĞUNU  BİLMİYORUZZ.😱😱
👑👑ÇÖREKOTUNU SERPİPP FIRINAA ATMIYORUZ. ÇÖREKOTUNU  BÖREĞİMİZ FIRINDAN ÇIKTIKTAN SONRA ATIYORUZ ÇÜNKÜ  ÇÖREKOTU PİŞTİĞİNDE TRANS YAĞAA DÖNÜŞÜR.😱😱

1 yorum: